annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coax versterker

Topic gestart op: 20-10-22 12h29

Antwoorden: 5 antwoorden

NW
Gewaardeerd verkenner

Coax versterker

OPGELOST

Hey hey,

Al enkele jaren trouwe tevreden Orange klant. Vroeger TV-GSM-INTERNET en sinds vorige week enkel GSM-INTERNET.
Tijdens de installatie is er een coax verdeler / versterker geplaatst. Omdat ik nu geen kabel tv meer kijk vroeg ik me af of deze versterker tussen mijn opstelling uit mag gehaald worden en de input kabel (die van het straat komt) rechtstreeks in de modem mag? Ja hij neemt geen plek ik de versterker en ik kan hem laten hangen maar langs de andere kant als hij niet meer nodig is dan hoeft hij ook niks meer te verbruiken en kan hij er tussen uit.

Alvast bedankt !

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

ah ja, en daar zit ook een bliksem beveiliging in, die verlies je dan ook wel...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Mattie
Aspirant genezer

ah ja, en daar zit ook een bliksem beveiliging in, die verlies je dan ook wel...

NW
Gewaardeerd verkenner

Dat wist ik dus niet. Dat is mss wel een reden om te laten hangen dan .

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Tja, en van de andere kant, hoelang is het geleden dat je nog gehoord hebt dat er een bliksem is ingeslagen via de telefoonlijn of coax? 
Bij mij hangt hij er allesinds niet meer tussen 😉
Je mag het antwoord als "geaccepteerde oplossing" aanvinken, dan is het ook duidelijker voor de rest dat dit probleem opgelost is 🙂 

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

ja, die kan er tussenuit naar mijn weten, meestal worden de kabels aangesloten op de 4db poort dus zit wel een versterking op, maar als je signaal sterk genoeg is, kan dat geen kwaad.

Leden met de meeste pluimen