Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-19 22h44
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb sinds gisteren eindelijk mijn nieuwe aansluiting van internet. En heb mijn deurbel tring aangesloten en werkte perfectvia de wifi.Tot vanmorgen 7 u sindsdien kan ik het niet meer bekijken en krijg geen meldingen . Heb thuis een speed test gedaan. Zie bijlage .Maar ik ken hier niets van. Zoals ik het zie denk ik dat de upload veel te traag is daarvoor.
Maar waarom werkt die nu niet meer terwijl die daarvoor perfect werkte . Er is niets veranderd geweest want was zelfs niet thuis.
Alvast bedankt voor de reactie
Grtjs
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Toekiemonsterke een storing met geburen lijkt mij niet . Probeer eerst eens alles te resetten , ik heb dat ook al voor gehad met mijn camera's en meer als 1 keer . Maar de reset heeft toen wel geholpen.
@Toekiemonsterke een storing met geburen lijkt mij niet . Probeer eerst eens alles te resetten , ik heb dat ook al voor gehad met mijn camera's en meer als 1 keer . Maar de reset heeft toen wel geholpen.