Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-05-20 15h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Om het zo kort mogelijk te maken, een korte situatie schets.
Mijn distributie loopt boven de tuin van mijn buurman, deze is renovatie werken aan het uitvoeren en heeft enorm veel hinder van de kabel. (kabel is al 2x maal gerepareerd deze week)
Kortom de kabel zou anders verbonden moeten worden, wat perfect mogelijk is omwille van een andere verlichtingspaal die voor mijn woning staat.
Orange technieker en de Orange shops zeggen dat zij hier niet voor bevoegd zijn, bij Telenet zeggen ze het omgekeerde. Telenet technieker heeft gebeld naar supervisor op speaker, terwijl ik er bij stond.
Ondertussen opnieuw contact gehad met Technische dienst, word aan een oplossing gewerkt.
De situatie is eigenlijk eenvoudig (en toch vervelend complex):
En helaas is het zo dat Telenet de aanvragen komende van Orange niet in de bovenste schuif legt ...
Dat is de theorie. Misschien dat het in de praktijk soms anders loopt, maar daar kan ik dus verder niks over zeggen ...
@Defeatist ik had het niet beter kunnen uitleggen want wat @Cdt24801 zegt klopt volledig.
@patrick2 schreef:
@Defeatist ik had het niet beter kunnen uitleggen want wat @Cdt24801 zegt klopt volledig.
Dankuwel hé 😉
@Cdt24801 schreef:
@patrick2 schreef:
Dankuwel hé 😉
Stefaan juust is juust he 😉