annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Distributie kabel bovenleiding [Drop]

Topic gestart op: 15-05-20 15h01

Antwoorden: 5 antwoorden

Defeatist
Aspirant verkenner

Distributie kabel bovenleiding [Drop]

Om het zo kort mogelijk te maken, een korte situatie schets.

Mijn distributie loopt boven de tuin van mijn buurman, deze is renovatie werken aan het uitvoeren en heeft enorm veel hinder van de kabel. (kabel is al 2x maal gerepareerd deze week)

Kortom de kabel zou anders verbonden moeten worden, wat perfect mogelijk is omwille van een andere verlichtingspaal die voor mijn woning staat.

Orange technieker en de Orange shops zeggen dat zij hier niet voor bevoegd zijn, bij Telenet zeggen ze het omgekeerde. Telenet technieker heeft gebeld naar supervisor op speaker, terwijl ik er bij stond.

Ondertussen opnieuw contact gehad met Technische dienst, word aan een oplossing gewerkt.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Defeatist 

De situatie is eigenlijk eenvoudig (en toch vervelend complex):

  • De kabel is eigendom van Telenet. Orange huurt het gebruik ervan bij Telenet.
  • De instatllaties of veranderingen die aan de kabel moeten gebeuren dienen door Telenet te gebeuren aangezien zij eigenaar zijn van de kabel.
  • MAAR indien de aanvraag van een Orange abonnee uitkomt dient Orange de aanvraag doen bij Telenet. Niet de klant zelf. Orange is de huurder, niet de klant.

En helaas is het zo dat Telenet de aanvragen komende van Orange niet in de bovenste schuif legt ...

Dat is de theorie. Misschien dat het in de praktijk soms anders loopt, maar daar kan ik dus verder niks over zeggen ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Defeatist  ik had het niet beter kunnen uitleggen want wat @Cdt24801  zegt klopt volledig.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Defeatist  ik had het niet beter kunnen uitleggen want wat @Cdt24801  zegt klopt volledig.


Dankuwel hé 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

 

 


@Cdt24801  schreef:

@patrick2  schreef:

@Defeatist  ik had het niet beter kunnen uitleggen want wat @Cdt24801  zegt klopt volledig.


Dankuwel hé 😉

 



Stefaan juust is juust he 😉

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen