annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Doorschakelen vaste lijn

Topic gestart op: 06-07-18 11h57

Antwoorden: 6 antwoorden

Juri
Gewaardeerd verkenner

Doorschakelen vaste lijn

OPGELOST

Hallo,

weet iemand hoe je de vaste lijn van Orange kan doorschakelen naar de GSM? 

Mvg

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Juri,

Opdoorschakeling vaste lijn inschakelen: *21*nummer# 

Voorbeeld toets dus *21*04xxxxxxx23 afsluitend met een hekje.

oproepdoorschakeling uitzetten : #21#

kijk wel goed na of uw vast toestel deze optie ondersteund aangezien niet elke vast toestel dit kan. 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@jocolle jammer genoeg is er niet meer keus bij de vaste lijn kwa instellingen voor een oproepdoorschakeling. 

Natuurlijk kan u wat u aan geeft het doorschakelen uitbereiden he naar een gsm en die schakeld weer door naar een gsm en weer door naar een gsm. Maar dat is al heel wat wat ik lees als u het op die manier wil doen . Moest u meerdere keren moeten doorschakelen dan zou ik eens kijken of er Bussines oplossing is. Er zijn wel eventueel telefooncentrales te verkrijgen die doorschakelingen ondersteunen die u kan beheren met de rinkeltijd en naar welke gsm deze doorschakeld en weer als die niet opneemt naar een andere gsm of vast toestel maar dat zijn niet de goedkoopste oplossingen. Een telefoon centrale is specifiek voor een Bussines klant gemaakt maar wil zeker niet zeggen dat een particulieren klant dit niet kan hebben . 

Binnen Orange zijn er ook Bussines oplossingen die het mogelijk maken dat als u gebeld wordt op de vaste lijn dat ook uw gsm over gaat . Dan zou u eens met Orange contact moeten opnemen en daar eens horen wat deze er in kunnen betekenen . Maar zo ver ik weet zijn dat ook pakketten binnen Orange met internet en dergelijke die ze aanbieden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorinde
Ervaren verkenner

Toen ik gisteren de klantendienst van Orange aan de lijn had, beweerde de man dat de functie "doorschakelen van een oproep" enkel diende voor GSM naar GSM doorschakelen. 

Pas toen ik aandrong of hij daarvan zeker was, want dat dat toch vaak voorkomt dat je je vaste lijn wil doorschakelen naar je smartphone, zei hij dat hij het zou nakijken en toen bleek dat het zeker kan voor vaste lijn door te schakelen naar smartphone... 

Hij was zò moeilijk te begrijpen, dat hij me doorverbond met een collega, en die wist me te zeggen dat je via Google een handleiding kan vinden over fixed phone en de opties ervan.  Jammer dat je dat apart moet zoeken via Google, maar ik heb hem nu toch, de handleiding. 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen