Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-23 11h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Vandaag een poging gedaan om meer informatie te krijgen alvorens klant te worden van Orange. Mijn eenvoudige vraag was "Wat is de maximale theoretische snelheid die ik op mijn adres kan krijgen?".
De belachelijke antwoorden die ik heb gekregen (niet op volgorde van dienst):
Tot niet zo lang gelden stond er overal 400/15 op Voo netwerk. De 15 is nu dus (vermoedelijk) 20 geworden. Maar de 400 is nog geen 500 geworden? En info over de Internet Boost Giga is nog minder duidelijk. Ik kan dat dus wel nemen, maar krijg niks meer, want nog steeds 20 op Voo netwerk? Of niet? Volgens Voo bij mij niet beschikbaar, maar wat krijg ik dan precies bij Orange? 500/20 of 1Gbit/20?
Zo'n ingewikkelde vraag dacht ik niet te hebben, een eenvoudige tool waar je een adres invult en een snelheid krijgt moet toch wel online te krijgen zijn? Maar blijkbaar zelfs intern bestaat dat niet.
Dus wellicht dat iemand mij hier kan vertellen welke snelheid ik in Hannut kan krijgen? De maximale theoretische snelheid met elke super mega extra boost beschikbaar. En wat is dan de totale maandprijs?
>Maar ondanks dat Orange, VOO, heeft overgenomen lijkt het aanbod dus niet identiek
Op de eerste plaats moeten ze (VOO/Orange) zorgen voor continuiteit. Voorlopig verandert er niks qua aanbod en dienstverlening van VOO.
Als je gemeente bediend wordt door VOO zul je met ze contact moeten opnemen
Orange bied ook gewoon haar diensten aan over het netwerk van VOO. Dus als ik wens over te stappen, dan is het toch normaal dat ik mijn vraag stel over de aangeboden snelheden?
Juist omdat ze voorlopig onafhankelijk doorgaan stel ik de vraag, als alles over een week toch gelijk getrokken zou zijn had ik geen keus, en geen vraag.