Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-19 07h40
Antwoorden: 4 antwoorden
Ben van plan om Amazon Prime te nemen omdat Netflix na jaren niet meer voldoet aan mijn verwachtingen wat content betreft. Zijn er Tribers die er al ervaring mee hebben of nog hebben ook betreffende het casten op het Android platform ? Disney+ lijkt me wel leuk maar is jammer genoeg nog niet verkrijgbaar in België.
Ik zou het niet aanraden als u het enkel zou gebruiken om media te consumeren. maar daarnaast biedt het wel nog verschillende andere voordelen, het hangt dus van uw situatie af ofdat het de extra kost waard is.
@Movieman hier thuis is dat opgezegd. Mijn partner had het erbij genomen maar er werd nooit heen gekeken want het aanbod was te weinig en ook wat er aangeboden werd was niks. Oude films veel zonder ondertitels en ja hier thuis was het dus de aanleiding tot opzeg.
Hoi @Movieman
De enige reden waarom ik Amazon Prime heb is voor de snelle leveringen. Het aanbod is maar pover voor Belgische markt naar mijn mening. Tot nu toe nog steeds Netflix als favoriet bij mij.
Voor muziek ben ik wel fan van Amazon Music, dat werkt wel naar behoren. Goed aanbod en goede app (zowel web als smartphone/tablet).