annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen Amazon Prime

Topic gestart op: 27-11-19 07h40

Antwoorden: 4 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Ervaringen Amazon Prime

Ben van plan om Amazon Prime te nemen omdat Netflix na jaren niet meer voldoet aan mijn verwachtingen wat content betreft. Zijn er Tribers die er al ervaring mee hebben of nog hebben ook betreffende het casten op het Android platform ? Disney+ lijkt me wel leuk maar is jammer genoeg nog niet verkrijgbaar in België. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik zou het niet aanraden als u het enkel zou gebruiken om media te consumeren. maar daarnaast biedt het wel nog verschillende andere voordelen, het hangt dus van uw situatie af ofdat het de extra kost waard is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Movieman  hier thuis is dat opgezegd. Mijn partner had het erbij genomen maar er werd nooit heen gekeken want het aanbod was te weinig  en ook wat er aangeboden werd was niks. Oude films veel zonder ondertitels en ja hier thuis was het dus de aanleiding tot opzeg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

Hoi @Movieman 

De enige reden waarom ik Amazon Prime heb is voor de snelle leveringen.  Het aanbod is maar pover voor Belgische markt naar mijn mening.  Tot nu toe nog steeds Netflix als favoriet bij mij.

Voor muziek ben ik wel fan van Amazon Music, dat werkt wel naar behoren.  Goed aanbod en goede app (zowel web als smartphone/tablet).

Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 @TomN gezien het algemeen enthousiasme betreft Amazon Prime aan commentaar en antwoorden in Tribe zal ik deze optie maar laten voor wat het is en de komst van Disney+ in België afwachten. Bedankt voor de antwoorden.

Leden met de meeste pluimen