Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-21 18h14
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik zit hier nu al een week vanaf 17u met verlaagde snelheid.
Echt ook exact het moment dat ik thuiskom, grrr.
ok ik snap dat 1400Gb veel is en dat ik onder FUP val.
Maar Ik haal net geen 1Mbps wat echt niet werkbaar is!
Maar ik haal wel 18Mbps down.
Niemand van de klantendienst die mij kan vertellen wanneer het ook weer reset, ( is dit vanaf volgende factuur periode?)
Mijn vriendin zit door Corona thuis, dus er wordt veel 4K content gestreamed.
Een game update op playstation is ook rap 50Gb als deze dan nog eens mislukt is het opnieuw 50 Gb
en uiteindelijk spel herinstalleren is ook weer 200Gb, dan is het niet moeilijk dat de gigabytes rap gaan.
Voorstellen voor een alternatief zijn zeker welkom.
Helaas geen koperaansluiting. ( alhoewel ik serieus aan het overwegen ben om dit toch in orde te brengen nu onze oprit nog open ligt)
800€ per jaar en ik krijg internet snelheden van de jaren 90! :s
Dit is goed nieuws!
Al mijn boosmakerij voor niets.
Nieuwe maand.
FUP is niet gereset -,-
bedoel je je nieuwe facturatie cycles ?
Kan zijn dat het pas deze nacht anders morgen gereset wordt. Daar gaat even wat tijd over heen dat is niet vandaag is mijn nieuwe eerste dag van de facturatie dat het ook direct gereset is.
Helaas hoor, nog steeds vertraagd.
Vandaag is de laatste dag dat ze mij zouden opbellen.
Vanvond bel ik zelf nog eens. En als het vanavond niet opgelost is stap ik over.
Ben het beu is al van 9 april.