annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FUP regel is een beetje anders/ Netflix

Topic gestart op: 20-03-20 15h48

Antwoorden: 1 antwoord

patrick2
Wijze
Wijze

FUP regel is een beetje anders/ Netflix

Aan alle tribers die een Love pack hebben de FUP ( fair use Policy ) is een klein beetje aangepast.

Fair Use Policy voor klanten op het Telenet-netwerk

Ook voor onze klanten met vast internet (Love DUO/Love TRIO) hebben we goed nieuws.

Ook al blijft onze Fair Use Policy van kracht, zal er wel een positieve aanpassing te merken vallen. De klanten die tijdens deze toch wel speciale periode toch de 750GB overschrijden zullen niet op de standaard smallband (verminderde snelheid) terechtkomen, maar op een aangepaste versie die het dubbele van deze snelheid bedraagt (20Mbps download en 2Mbps upload in plaats van een snelheid van 10Mbps download en 1Mbps upload).

Deze aanpassing zal voorlopig tot 03/04/2020 van kracht zijn.

Enkele belangrijke nota’s:

  • Klanten met Boost hebben dit voordeel al in hun profiel, en voor hen zal er niets veranderen.

Deze snelheden zijn enkel tijdens de piekmomenten van kracht (van 12u ‘s middags tot middernacht), vanaf middernacht tot 12u ‘s middags kan de klant genieten van zijn volledige snelheid.

Dus het zou genoeg zijn om de srufen , streamen en gamen. natuurlijk niet de zwaarste games maar het is voldoende.

Voor de Netflix fans onderons deze hebben ook een aanpassing gedaan. Deze gaan tijdelijk omwille van het corona virus in verlaagde weergave uitzenden dus niet meer in hoge kwaliteit. Dit ook om het mogelijk te maken dat iedereen kan blijven kijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 ANTWOORD 1
gc73gc
Ervaren verkenner

@patrick2 ik heb het ook net gelezen. Ik vind dit een mooie geste, al verwacht ik niet dat ik zelf aan mijn limiet zal komen. 

Leden met de meeste pluimen