annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fair use policy tijdens coronacrisis

Topic gestart op: 15-01-21 15h17

Antwoorden: 5 antwoorden

FrederikNa
Aspirant verkenner

Fair use policy tijdens coronacrisis

Op internet kan ik duidelijk onderstaande tijdelijke maatregelen terugvinden aangaande de FUP van Orange.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-...

FrederikNa_0-1610716377336.png

Nochtans stel ik vast via de klantenzone dat mijn piek verbruik begint om 12 uur en niet om 17 uur.

FrederikNa_1-1610716433462.png

FrederikNa_2-1610716441734.png

Al 3 maal contact opgenomen met de klantendienst, maar deze zijn blijkbaar niet in staat om het probleem op te lossen, noch te erkennen dat er een probleem is. Volgens de helpdesk ben ik de enige persoon die dit probleem heeft, en kunnen ze daar niets aan veranderen. Klopt het dat ik de enige ben met dit probleem? 

Vorige maand had ik 680 gig piek, en dus net onder de 750 gig, maar wat als ik er volgende maand wel over zit, en ze mij dus op smalband zettten op basis van foutieve monitoring! En wanneer begint deze smalband dan, om 12 uur of om 17 uur?

Bedankt om dit te verduidelijken.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@FrederikNa 

Neem eens contact op met het webcare team via messenger of twitter. Ten eerste heb je dan een geschreven spoor en ten tweede, je geeft die mensen dan de tijd om met de juiste personen te overleggen om een correct antwoord te geven. Dat is althans mijn ervaring.

Nadeel, het kan soms even duren  alvorens je een antwoord hebt.

Stel zeker ook de vraag om de correcte daluren te bevestigen, dan heb je iets in handen om een foutieve factuur te betwisten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen