Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-21 15h17
Antwoorden: 5 antwoorden
Op internet kan ik duidelijk onderstaande tijdelijke maatregelen terugvinden aangaande de FUP van Orange.
Nochtans stel ik vast via de klantenzone dat mijn piek verbruik begint om 12 uur en niet om 17 uur.
Al 3 maal contact opgenomen met de klantendienst, maar deze zijn blijkbaar niet in staat om het probleem op te lossen, noch te erkennen dat er een probleem is. Volgens de helpdesk ben ik de enige persoon die dit probleem heeft, en kunnen ze daar niets aan veranderen. Klopt het dat ik de enige ben met dit probleem?
Vorige maand had ik 680 gig piek, en dus net onder de 750 gig, maar wat als ik er volgende maand wel over zit, en ze mij dus op smalband zettten op basis van foutieve monitoring! En wanneer begint deze smalband dan, om 12 uur of om 17 uur?
Bedankt om dit te verduidelijken.
Neem eens contact op met het webcare team via messenger of twitter. Ten eerste heb je dan een geschreven spoor en ten tweede, je geeft die mensen dan de tijd om met de juiste personen te overleggen om een correct antwoord te geven. Dat is althans mijn ervaring.
Nadeel, het kan soms even duren alvorens je een antwoord hebt.
Stel zeker ook de vraag om de correcte daluren te bevestigen, dan heb je iets in handen om een foutieve factuur te betwisten.