Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-09-18 10h00
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi!
Ik wacht nu al een maand op internet, omdat Telenet moet langskomen om een filter op de kabelaansluiting te verwijderen. Telenet komt maar niet met een voorstel voor langs te komen, maar zeggen ook dat het probleem bij Orange ligt. Orange zegt dan weer dat ze er zogezegd alles aan hebben gedaan om Telenet hierover te contacteren. En ik blijf dus ondertussen internetloos thuis zitten terwijl ze beide met de vinger naar elkaar wijzen. Ik heb zelfs via TestAankoop een klacht ingediend maar ook dit lijkt niets te helpen. Denken jullie dat het zin heeft om nog te wachten? He enige wat ik nog kan doen is simpelweg overstappen naar een andere provider, want meer dan 'we hebben al een ticket ingediend' zegt Orange niet, dus lijkt er niet op dat ze erg hun best aan het doen zijn om het probleem op te lossen...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Leda het is spijtig te lezen dat u nog altijd niet aangesloten bent op dit moment. Ook erg vervelend allemaal dat er dus een wachttijd op zit voor u gebruik kan maen van uw diensten.
Het probleem is inderdaad Telenet die uw filter moet komen verwijderen. Orange werkt samen met Telenet om de klant hun diensten te kunnen geven. Orange is ook afhankelijk van Telenet wanneer deze de klanten daadwerkelijk kunnen annsluiten en dus de filter te komen verwijderen. Ook meer dan een ticket sturen kan Orange jammer genoeg niet doen. Weet dat het erg frusterend is maar zou nog even geduld hebben en hopelijk is er voor u ook een snelle oplossing.
Stel voor om eens contact op te nemen met de Inspecteur van radio2 meestal gaan er dan meer deuren open. Onder het motto baat het niet dan schaadt het niet. Bonne chance !
@Leda het is spijtig te lezen dat u nog altijd niet aangesloten bent op dit moment. Ook erg vervelend allemaal dat er dus een wachttijd op zit voor u gebruik kan maen van uw diensten.
Het probleem is inderdaad Telenet die uw filter moet komen verwijderen. Orange werkt samen met Telenet om de klant hun diensten te kunnen geven. Orange is ook afhankelijk van Telenet wanneer deze de klanten daadwerkelijk kunnen annsluiten en dus de filter te komen verwijderen. Ook meer dan een ticket sturen kan Orange jammer genoeg niet doen. Weet dat het erg frusterend is maar zou nog even geduld hebben en hopelijk is er voor u ook een snelle oplossing.
Misschien zelf ook naar Telenet bellen, en klacht indienen bij de ombudsman voor telecomunicatie.