Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-18 11h43
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb problemen sinds technieker gekomen is met een andere modem.
Lan1 en Lan2 werken maar andere uitgangen doen het niet, ik krijg melding dat er geen kabel aanwezig is op pc.
Zou het kunnen dat deze niet werden ingesteld door technieker, hoe los ik dit op?
Grt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
Lan 3 werkt nu, maar lan 4 niet.
Die gaat alleen op 1 poort(lichtje in modem) van zodra ik probeer vb naar vaste pc gaat die uit. Denk dat mijn Electricien beter de naampunten had opgeschreven van waar de utpkabels zijn😑. Deze van in de woonkamer heb ik alvast gevonden en opgeschreven😋
@Karim het zou natuurlijk kunnen dat niet alles opgestart is op de modem . Wat mij wel verbaasd trouwens want tijdens de activatie ervan zou alles correct moeten werken. Heeft u nog een andere pc of laptop om eens te testen of die poorten daadwerkelijk kapot zijn. Moest dat zo zijn dat die poorten niks doen wat natuurlijk voor kan vallen zou ik de 5000 bellen de klantendienst. Die moeten er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk een nieuwe modem krijgt.
Hey,
Lan 3 werkt nu, maar lan 4 niet.
Die gaat alleen op 1 poort(lichtje in modem) van zodra ik probeer vb naar vaste pc gaat die uit. Denk dat mijn Electricien beter de naampunten had opgeschreven van waar de utpkabels zijn😑. Deze van in de woonkamer heb ik alvast gevonden en opgeschreven😋
En als je eens bij wijze van test alle UTP kabels bij de modem uittrekt en enkel die van uw vaste PC inplugt, afwisselend in één van de vier poorten, wat geeft dat?
Volledige nieuwe utp gebruikt(utp muur naar pc), en het werkt terug. Raar maar waar, alhoewel de deze van voordien werden altijd al gebruikt.
Nu, blij dat het terug werkt