annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox blijft op smallband staan

Topic gestart op: 23-09-22 19h06

Antwoorden: 2 antwoorden

Syde
Aspirant verkenner

Flybox blijft op smallband staan

OPGELOST

Mijn datalimiet op de piekuren is opgebruikt waardoor ik dan op smallband snelheid verder moet.

Tijdens de daluren zou ik terug de normale snelheid moeten krijgen want daar heb ik nog veel data over, maar dat gebeurt dus niet.

Flybox al meerdere keren gereset maar zonder resultaat.

Klantenzone al meermaals gecontacteerd maar zonder resultaat.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Syde 

Ik meen een tijd geleden eens gelezen te hebben dat wanneer uw surfvolume piekuren opgebruikt is, je op smalband wordt gezet, ook in de daluren .

Klinkt heel unfair en is het in mijn ogen, ook maar zoals ik reeds zei, als het mij goed herinner is het wel zo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Syde 

Ik meen een tijd geleden eens gelezen te hebben dat wanneer uw surfvolume piekuren opgebruikt is, je op smalband wordt gezet, ook in de daluren .

Klinkt heel unfair en is het in mijn ogen, ook maar zoals ik reeds zei, als het mij goed herinner is het wel zo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Misschien dat je hier iets aan hebt... daluren zijn blijkbaar ook niet onbeperkt.

 

*Algemene voorwaarden

Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) aanbod gelimiteerd tot 60.000 abonnementen. Met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) krijg je voor 15 euro per maand 15 GB om op het internet te surfen op het adres van jouw keuze met jouw pc, tablet, spelconsole of elk ander apparaat dat verbonden is met het internet. Indien je die 15 GB hebt opgebruikt, kan je tot je volgende factuur tegen verlaagde snelheid (256 kbps) blijven surfen. Wil je tegen de initiële snelheid verder surfen? Dan kan je wel een surfherlaadbeurt kopen.

 

Flybox 150 GB komt overeen met Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) + de optie Data Boost

Met de optie Data Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 35 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 225 Mbps. Indien je de maandelijkse optie wenst te deactiveren, kan dit pas na 30 dagen. De optie is enkel compatibel met de aanbieding Flybox 15 GB (Easy Internet @Home).

Voorwaarden voor gratis surfen in de daluren

Het surfvolume dat tijdens de daluren, m.a.w. tussen 18.00 uur en 6.00 uur, wordt verbruikt, wordt niet afgehouden van het surfvolume van het abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) of van de optie Data Boost in piekuren (35 GB). Wanneer je meer dan 100 GB verbruikt in de daluren, word je verwittigd via sms en begin je je surfvolume van de piekuren te gebruiken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen