annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox en IP-camera werkt niet - Niet kopen.

Topic gestart op: 10-07-20 16h26

Antwoorden: 15 antwoorden

Sels
Gewaardeerd verkenner

Flybox en IP-camera werkt niet - Niet kopen.

Was op zoek naar internet voor IP-camera's te gebruiken in mijn magazijn, bij Orange blijkbaar enkel Flybox 4G beschikbaar als je geen Love pack wilt nemen.

Even gaan kijken, ze beloven veel dat er mogelijk is, supersnel internet, "je kan alle toestellen verbinden" dus heb ik deze maar aangekocht.

Na installatie en proberen 1 week aan een stuk tot de conclusie gekomen dat IP-cameras niet werken, meer in detail : DDNS instellen, publiek IP adres en externe verbindingen..
Op forums stonden wel op dat je de NAT type kon laten veranderen van 3 naar 1 en dat de technische dienst wel bepaalde instellingen kon wijzigen..

Nu ja blijkbaar niet...Niemand kon me helpen, enige wat ik hoorde : "IP-cameras werken niet"

1. Ik zit met 12-maand flybox contract waar ik de restwaarde moet betalen zelfs na 1 week gebruik

2. Er was geen mogelijkheid om geen 12-maand flybox contract te nemen

3. geen mogelijkheid om een NIET-flybox internet aan te sluiten

4. Nergens beschreven dat IP-cameras bekijken niet zou werken, integendeel..

Top service moet ik zeggen, ook dom van me om eens een "kleinere" provider een kans te geven, nu weet ik waarom iedereen de andere 2 grote spelers neemt voor internet.

Doei en tot nooit meer.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Sels
Gewaardeerd verkenner

Bedankt,

Had inderdaad een post gevonden i.v.m. NAT type veranderen, ik zei nog dat ik het open heb staan voor me dat het bij andere wel is gelukt... ze wouden niet luisteren

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Sels  schreef:

Bedankt,

Had inderdaad een post gevonden i.v.m. NAT type veranderen, ik zei nog dat ik het open heb staan voor me dat het bij andere wel is gelukt... ze wouden niet luisteren


Ugh @Sels,

Totem bevestigt dat het nog mogelijk is om je APN te veranderen via het webcare-tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Sels
Gewaardeerd verkenner

@Totem 

Wat raad u nu aan ?

Mijn abonnement is al afgesloten en jullie gaan een eindafrekening sturen van 11 maanden nog te betalen..

Ik was gisteren in jullie shop maar wisten ze het ook niet zeker .. Verkoper zei : " uit voorzorg ga ik zeggen dat het niet gaat"

Is er een andere telefoonnummer dan de standaardnr van Orange waar ze me wel kunnen helpen ?

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Sels  schreef:

@Totem 

Wat raad u nu aan ?

Mijn abonnement is al afgesloten en jullie gaan een eindafrekening sturen van 11 maanden nog te betalen..

Ik was gisteren in jullie shop maar wisten ze het ook niet zeker .. Verkoper zei : " uit voorzorg ga ik zeggen dat het niet gaat"

Is er een andere telefoonnummer dan de standaardnr van Orange waar ze me wel kunnen helpen ?


Ugh @Sels,

Je krijgt sowieso hulp op technisch gebied via het webcare tribe op sociale. Je kan dus een messenger-bericht naar Orange sturen. Je mag ook een dm via twitter sturen naar OrangeBEFR.

Je mag ook de technische dienst contacteren en hen duidelijk vragen om je APN om te zetten naar web.pro.be ipv web.res.be. Sommige werknemers zijn inderdaad niet op de hoogte hiervan want het is niet de bedoeling om de basisinstellingen van je Flybox te veranderen. 

Hopelijk is het nog mogelijk om je abonnement terug te activeren.

Totem's groetjes,

Totem

Sels
Gewaardeerd verkenner

@Totem Langs de Orange shop gegaan ze hebben gevraagd om te bellen, volgens hun zou het ook moeten gaan.

Juist gebeld en zij zeggen dat Orange zelf niets kan aanpassen en @Totem verkeerde informatie doorgeeft.

Allemaal tegenstrijdig, nu weet ik het ook niet meer hoor 🙂

Leden met de meeste pluimen