Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-22 20h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik zit op kot en heb hier sinds september een Flybox staan. Ik ben er supertevreden van, WiFi loopt geweldig en heb geen opmerkingen.
Nu zit ik met een dilemma dat ik misschien mijn kot moet opzeggen en terug naar huis zou keren, maar dan heb ik de Flybox dus niet meer nodig.
Dus ik vroeg ik mij af of ik deze gewoon kan opzeggen en terug kan brengen in de winkel? Misschien een stomme vraag, maar ik weet het antwoord niet.
Kan iemand hier wel een antwoord opgeven?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eleni
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @elenigiovanis
De flybox hoeft u niet terug te brengen, deze is aangekocht en dus van u. Wie weet in de toekomst gebruiken of doorverkopen.
Het abonnement van €15 of €20 opzeggen kan via de website of via de shop. Let wel op mocht u een contract hebben van 1 jaar dan kan het zijn dat er nog een bepaalde restwaarde aan vast hangt.
Modem bij aankoop: €129
Korting met 1 jaar verbintenis: €90
Prijs modem: €39
Stel dat u uw contract bijvoorbeeld na 6 maanden stopzet komt dat op een restwaarde van €45.
Weet ook mocht u de Flybox bijhouden voor een mogelijk later moment dat u dan reeds enkel het abonnement hoeft aan te gaan zonder jaarverbintenis.
Groeten,
Tom
Shop Medewerker
Enkel als het idd in het kader van een verhuis is dan dien je dit door te geven. Maar ik doel erop dat je niet zomaar kan gaan en je Flybox meepakken en dat je die dan daar kan gebruiken. Maar blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg.
Dus bij deze als je een verhuis aangeeft ja dan kan je die gebruiken maar als je die zo mee pakt dan heb je er niks aan.
@elenigiovanis goedemorgen,
je kan hier eens lezen gaan.
Klik op de blauwe hier aub?
Of neem even via FB-Messenger contact op als je zeker wil zijn.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium