annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox

Topic gestart op: 06-10-24 19h57

Antwoorden: 25 antwoorden

NK
Aspirant verkenner

Flybox

Kan mijn Flybox niet herladen,?

Kent het nummer niet,  geen orange nummer komt erop?

Labels (1)
0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
NK
Aspirant verkenner

Beste,

inderdaad maar jammer genoeg zijn de GB al op en heb vorige keer kunnen herladen via de site en nu niet meer mogelijk want hij kent het nummer niet 🤷

En ze zeggen dat je kan verder surfen aan vertraagde snelheid maar stelt niks voor.

0 pluimen
digiboy40
Aspirant genezer

Als je ingelogd bent als Flybox klant dan herkend hij je nummer toch automatisch? Anders kan je niet inloggen. Indien dit niet zo is, dan kan je best eens bellen naar de klantendienst. Er kan iets mis zijn met je SIM kaart. Heb mijn SIM kaart in de Flybox ook al een paar keer moeten laten vervangen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb je nog een mobiel abonnement ?

digiboy40
Aspirant genezer

27 euro per maand bij BASE Internet (300 GB) is goedkoper! En anders Hey! Telecom (Orange) : 25 euro/maand voor 160 GB

0 pluimen
Leauleau
Gewaardeerd verkenner

Prijzen opzoeken kan iedereen.

Base is inderdaad goedkoper maar het wifi signaal van hun modem draagt niet ver genoeg... dus dient er geïnvesteerd te worden in extra hardware (vb: repeater of router). Kan ook de bedoeling niet zijn.

In the end is de formule die Gregoy aanduidt een interessante, combo internet en telefonie aan schappelijke prijs.

Wat ik me wel afvroeg. Als je effectief voor Hey Telecom (160Gig voor €25) kiest, kan dan ook een extra surf card aangeschaft worden zodat Hey Telecom gebruikt wordt in de gsm en de surf card in de modem?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen