Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-24 19h57
Antwoorden: 25 antwoorden
Kan mijn Flybox niet herladen,?
Kent het nummer niet, geen orange nummer komt erop?
Al wekenlang getracht HEY! Telecom te contacteren maar reageren niet op chat en telefonisch ook onbereikbaar.
Dan betaal ik liever wat meer voor een betrouwbare en bereikbare provider !!
Wat ik me afvraag.
Als Hey! Telecom onder de paraplu van Orange zit, is het niet mogelijk om voor dat abo een extra surf card te nemen?
Want als je de flybox, of om het even welke modem, gebruikt om het internet van uw gsm abo om te zetten in wifi voor andere apparaten, kan je toch niet meer bellen en sms'en?
Je kan data bijkopen in je online klantenzone. Ik dacht 10GB voor 5 euro. Dit wordt bij aangerekend op je volgende factuur. Dus krantenzone --> Opties --> Surfherlaadbeurt aanvinken (eenmalige aanrekening). Ik ben zelf al +8 jaar Flybox klant maar de concurrentie wordt steviger:
- Het wordt tijd dat Orange geen verschil meer gaat maken ten piek en daluren (Hey Telecom doet dat ook niet en is de goedkopere versie van Orange)
- 150 GB is niet meer van deze tijd. Bij de concurrentie krijg je het dubbele voor dezelfde prijs (BASE internet)
Hey @NK ,
Voor zover ik weet moet je een Flybox niet herladen. Dit is een abonnement die zich maandelijks vernieuwd waardoor je maandelijks een nieuw aantal GB's ontvangt die je mag verbruiken.
Kun je het probleem misschien iets beter omschrijven?