annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox

Topic gestart op: 06-10-24 19h57

Antwoorden: 25 antwoorden

NK
Aspirant verkenner

Flybox

Kan mijn Flybox niet herladen,?

Kent het nummer niet,  geen orange nummer komt erop?

Labels (1)
0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Leauleau
Gewaardeerd verkenner

Hey @Gregory,

Weet jij of een Extrasurf card gebruikt kan worden in de flybox? Hebben öe een extra surfcard opgestuurd maar dat werkt dus niet... 

Groet,

Leauleau

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Leauleau Het werkt - heb een kennis die het zo doet

Kan zijn dat die nog niet actief is - probeer eerst in je telefoon.  Eenmaal dat ze daar werkt moet je de pin voor die kaart afzetten

0 pluimen
Leauleau
Gewaardeerd verkenner

@Gregory 

Werkt in andere toestellen maar dus niet id Flybox. Dien ik instellingen te veranderen?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

geen idee, @Leauleau misschien weet @Pletse iets ?

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Leauleau 

Als de extra surfcard werkt in andere toestellen dan moet deze ook werken in een Flybox. Nu, er is wel een verschil tussen ontvangst hebben en effectief 4G die werkt. Met andere woorden, je hebt de simkaart in een toestel gestoken, je zag dat je verbonden was met het Orange netwerk, maar heb je ook getest of je effectief op internet geraakte via 4G? Want daar durft het soms mislopen.

Als de 4G effectief werkt, dan is volgens mij het enigste wat nog parten kan spelen de pincode van de extra surfcard. Deze moet je uitschakelen zoals @Gregory reeds vermeld had. Als je dit niet doet dan zal de Flybox geen toegang krijgen tot de simkaart en dus ook niet tot het netwerk/4G.

Leden met de meeste pluimen