annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Frequencie band

Topic gestart op: 07-09-20 11h44

Antwoorden: 6 antwoorden

Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Frequencie band

Wij hebben een weegschaal die verbonden is met wifi, nu zijn wij sinds kort van Telenet naar Orange overgeschakeld, sindsdien kan de weegschaal geen connectie meer maken met internet. Nu vermoed ik dat dit komt omdat de weegschaal enkel op de 2,4 GHz band werkt en niet op de 5Ghz band. Nu kan ik het ip adres wel zien op mijn netwerk van Orange maar kan niet zien op welke band hij staat en kan dit dus niet aanpassen. Iemand ervaring hiermee ? 🤔

Dank U.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Rafcke54  je kan altijd eens je frequentie opsplitsen in de 2.4 GHZ en de 5 GHZ. Je kan hiervoor inloggen met een rechtstreekse kabel aan je modem en dan op die manier je wifi frequentie opsplitsen. Waarschijnlijk had je dit bij Telenet ook op die manier als dat niet zo was dan zou het nu ook moeten werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Dank voor de info, zal het eens nazien.

Dank U.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rafcke54  goedenavond, ik had er nog nooit over gehoord.

Maar heb je het antwoord van @patrick2  al nagekeken?

Zoja als het je geholpen heeft mag je het aanvinken als opgelost, dank U.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de tip van @patrick2  toegepast, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Ik blijf voort zoeken en hou je op de hoogte.

Leden met de meeste pluimen