Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-24 19h29
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds Oktober 2023 zijn we verhuisd naar een ander appartement. In onze vorige woning, hadden we Orange internet waar we zeer tevreden van waren. Helaas is het op ons nieuwe adres alleen maar miserie en geknoei. We hebben nu Proximus, omdat het moet en ik ben dat zo beu. Al maanden proberen we zowel bij Proximus als bij Orange een oplossing te vragen. Volgens Orange heeft Proximus hun kabels doorgesneden bij het plaatsen van hun fiberkabels. Zowel Orange als Proximus ondernemen niets. Wij hebben Orange in ons vorige huis genomen omdat het internet van Proximus meer niet dan wel werkte. Het is ons in een filiaal in Tielt-Winge aangesmeerd geweest. En oke, we zijn er ook tevreden van geweest. Maar nu worden wij gewoon niet geholpen. Ondertussen zitten we al maanden Proximus te betalen voor slecht internet en ik ben het kotsbeu.
Wat kan ik nog ondernemen?
@LunaVanhaelen een goedemorgen,
dit is heel spijtig om te lezen, maar wij zijn ook klanten ,et als jij we willen
je wel op pad sturen,
Neem eens contact op met de ombudsdienst?
Klik op de blauwe ombudsdienst dan kom je bij het formulier
en een beetje naar beneden scrollen goed lezen..
Succes.
Dag,
ik heb het formulier ingevuld. Ik ben benieuwd of ze hier effectief iets mee doen?
@LunaVanhaelen een goedenavond,
en is er een antwoord gekomen?
Dag Josette,
had een mail ontvangen van de ombudsdienst, ja. Verder nog niets…