Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-23 09h38
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo allemaal, ik heb al sinds 19 augustus geen internet meer, ik heb alles all gedaan voor een troubleshoot zoals;
-Reset van de modem
-Alle coax kabels nagekeken
-De NIU getest
-In een ander stopcontact geprobeerd
- Alle kabels er uit steken en reseten
- Een technieker is als langs geweest en zijn
conclusie was dat wij een slecht signaal hadden en we moeten Fluvius bellen, dat hebben we ook gedaan Fluvius heeft gezegd dat alles in orde is bij ons. En nu heb ik een nieuwe afspraak voor een techniek maar pas voor 5 september.
Kunt u aub nog ideen geven wat het probleem kan zijn? Ik ben niet van plan om nog een week te wachten
Dat klinkt wel heel logisch, maar wat kan ik doen in mijn geval? Niks en alleen maar wachten voor een technieker?
Good to know, @lithion
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |