annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet frequent onderbroken

Topic gestart op: 28-08-23 09h09

Antwoorden: 7 antwoorden

Marc_Raes
Aspirant verkenner

Internet frequent onderbroken

Oude Gentweg Torhout

Ik word regelmatig uit mijn teams sessies gegooid omwille van onderbroken internet.

Nog gelijke ervaringen?

Wat te doen.

Ik lees over ononderbroken internet voor zelfstandigen, maar ik heb een zelfstandig account en toch iedere dag onderbrekingen.

Marc

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
lithion
Veteraan verkenner

Is het wifisignaal wel voldoende op de plaats waar je onderbrekingen hebt? Je hebt toch geen vpn-verbinding actief op het moment van de onderbreking? Kan je eventueel eens een speedtest doen (https://www.speedtest.net/ )? Heb je het probleem ook als je toestel met een kabel is aangesloten?

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan moet je My Comfort Service bij je abonnement nemen.  Dit is een 4G backup voor als het vast internet uitvalt

Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België

 

Marc_Raes
Aspirant verkenner

Dank voor deze snelle respons.

Dit kan inderdaad het probleem misschien oplossen. Zal het zeker overwegen. 

Vind het alleen "bijzonder" dat je extra moet betalen voor iets wat eigenlijk een standaard kwaliteitsvoorwaarde zou moeten zijn voor een internet provider. We betalen immers in ons Love pakket voor "internet verbinding" en niet voor "regelmatig onderbroken internet verbinding". 

Mvg

Marc

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Probleem is: waar zit de onderbreking ?  Langs jouw kant (kabels, kabels naar de mushroom), of ergens verder in een ander knooppunt.  Kan ook ergens een time-out zijn in Teams zelf

teams disconnecting frequently - Google Search

en ook Top 9 Ways to Fix Microsoft Teams Connection Issues (guidingtech.com)

8. USE MICROSOFT TEAMS WEB VERSION

Microsoft Teams is also available via the web. You aren’t limited to using Teams native app on Windows. You can visit Teams on the web and sign in with account details.

Heb je dit in andere apps ?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen