annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet door fout van Orange

Topic gestart op: 28-02-23 08h14

Antwoorden: 1 antwoord

jaime
Rekruut scout

Geen internet door fout van Orange

Goedemorgen allen,

Ik gooi het hier even om eens te zien of er iemand al iets soortgelijks heeft voorgehad.

Vorige week donderdag bel ik met de klantendienst om mijn digicorder op te zeggen, ik kijk nog amper gewone tv, de kinderen zitten altijd op netflix en disney+.

Om een of andere reden werd ook mijn internet opgezegd, hoewel ik hier niet om gevraagd heb. Dit ging zo snel mogelijk terug in orde komen, jammergenoeg niet voor het weekend gelukt, en een technieker moest langskomen, dus ineens afspraak gemaakt op maandag(ik neem hiervoor een dag vakantie, want ze komen tussen 8u en 12u).

Maandagmorgen krijg ik een sms dat de technieker onderweg is, echter een uur later is hij nog niet bij mij. Dus ik bel weer met de klantendienst, en de technieker staat aan mijn vorig adres, desondanks dat Orange mijn verhuis geregeld heeft.

Ik krijg de vraag om 3 mogelijke data te geven wanneer de technieker nog eens kan langskomen op het juiste adres. Hier was ik niet mee akkoord omdat dit ondertussen de 2e fout van Orange is, maar dit haalt niks uit.

Ze gaan mij contacteren om een nieuwe afspraak in te plannen, echter nog steeds niks gehoord.

Weet iemand van jullie hier raad mee?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Vervelend om te horen. De enige oplossing die je kan doen is opnieuw bellen en met hen toch data bespreken wanneer het voor je wel kan. Vraag vooral om je gegevens up to date te houden. Dat kan je online doen of via een Orange verkooppunt waar ze je IDcard opnieuw zullen inlezen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen