annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet na installatie

Topic gestart op: 20-12-18 12h17

Antwoorden: 11 antwoorden

Sira
Aspirant scout

Geen internet na installatie

Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert. 

Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...

Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?

Heel teleurgesteld in jullie service! 

We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding! 

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Sira
Aspirant scout

Ik heb al meerdere keren gebeld maar ze kunnen niets voor me betekenen. Daarmee dat ik zo teleurgesteld ben in de service. Heel jammer. Zeker geen goed begin. Zoals ik al zei kwamen ze met een voorstel dat ik 2gb gratis krijg maar achteraf zeiden ze dat ik ervoor moet betalen als ik dat wil. zoveel spijt dat ik voor orange heb gekozen!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sira oei maar dan is het inderdaad extra vervelend en een heel slecht begin. Snap dan ook niet wat de reden hiervan is dat u geen internet heeft. Heeft de klantendienst ook geen reden gegeven ? Kan bedenken dat Telenet ergens een filter heeft staan waardoor er geen signaal is maar dat zou de technieker uitgetest moeten hebben. Maar ook dat lijkt me onlogisch aangezien u enkel over internet spreekt dan zou namelijk de tv ook niet werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
arraudi
Aspirant scout

Hej

 

Bij mij 3 maanden geleden al installatie laten doen maar niets werkt telenet zou nog de filter komen weghalen.

Elke keer telefoontje tussen telenet en orange geen aansluiting mogelijk omdat het een rijgnet zou zijn (eenrichting)  maar 1 maart 2019 is telenet intigan  bij alle appartementen in de straat digitaal komen aanlegen ik moest thuis zijn om dat ze de kabel naar binnen kunnen boren. 3 x telefoontjes met mij welke bus nr heb je hoeveel verdiepingen zijn er en nog veel meer telefoontjes met andere verhalen.

oke 3 maanden later op de zelfde tijdstip komt de technieker van orange hij bekijkt de modem en zegt dat de filter er nog inzit nee eerst zei hij dat het en rijgnet is waar ik al zei dat ik al bewijzen van heb opgestuurt van de aanleg digitalekabels wij naar de kelder naar buiten om het te bekijken.

We komen terug binnen de modem doet het inneens ik had al ondertussen al iemand aan de lijn 5000 die mij zei dat telenet juist had geantwoord dat ze succesvol de filter hebben verwijderd om 09:20u zelfe tijdstip dat orange aankwam. Technieker doet verder, de TV werkt maar geen internet dus zegt hij je het lukt niet we gaan terug contact opnemen want iemand ging naar telenet bellen. 

De technieker vertrekt, wel en eigenwijs mannetje en kort af zo van ( ik dsenk het niet) ik denk ja terug weer en afspraak ietsje later tellefoontje sorry tellenet zegt dat internet niet mogelijk is bij mij GLV het zou het singaal van de burenverstoren en geven zelf toe dat ze dit al van in het begin al weten en ik maar 3 maanden wachten, bellen, afspraken die worden geanulleerd. OMDAT ER EN TAP OPZIT !!!!! EN TELENET zou dat alleen voor hun klanten doen zei die van orange en dat die alles gaan afsluiten en dat ik de modem terug moest opsturen kreeg wel en compensatie omdat ik al en Arend gsm abonement had.

ik bel erna naar telenet door de juiste woorden te kiezen ben ik door het callcenter doorverbonden met de technieker die zei dat er inderdaad aansluiting is en niet ziet wat het probleem zou zijn. met veel geluk heeft hij mij nog doorverbonden met de afdeling bekabeling en allemaal zeiden ze dat ze mij normaal niet mogen helpen omdat ik geen klant was en dat hij normaal nog verder kan kijken kwa singaal enz. Maar zei dat orange altijd van alles alles op hun schuift hij zei dat orange zeker zelf de tap mag veranderen en dat ik mij niets moet laten wijs maken. Waar ik zei dat orang vanaf juli zelf de installatie's mag doen.

Hij zei de tap mogen ze zelfs nu ook doen geen probleem dat geef ik je mee op mijn woord en dat was gewoon en medewerker van bekabeling. 

Starks is terug met dat verhaal bellen naar 5000

3 maanden recup uren, uren wisselen met collega's heel veel bel uren GRRRR

0 pluimen
Sira
Aspirant scout

Ja klopt, die zeiden dat ze op een antwoord wachten van Telenet maar hoelang het zal duren kunnen ze niet zeggen. Heel vervelend dus...

Tv werkt wel. Dus weet echt niet wat ik moet doen nu... Orange heeft ook geen homespot of dergelijke waarvan ik gebruik kan maken 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sira weet wel wat ze er mee bedoelen als Orange moet wachten op Telenet. Maar inderdaad erg vervelend dat er dus nu geen internet is . Eventueel als tussen oplossing is om uw gsm als persoonlijke hotspot te gebruiken maar zeg er wel bij dat uw data bundel natuurlijk groot genoeg moet zijn om redelijk op internet te kunnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen