Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
arraudi
Aspirant scout

Re: Nogsteeds geen internet na installatie

Hej

 

Bij mij 3 maanden geleden al installatie laten doen maar niets werkt telenet zou nog de filter komen weghalen.

Elke keer telefoontje tussen telenet en orange geen aansluiting mogelijk omdat het een rijgnet zou zijn (eenrichting)  maar 1 maart 2019 is telenet intigan  bij alle appartementen in de straat digitaal komen aanlegen ik moest thuis zijn om dat ze de kabel naar binnen kunnen boren. 3 x telefoontjes met mij welke bus nr heb je hoeveel verdiepingen zijn er en nog veel meer telefoontjes met andere verhalen.

oke 3 maanden later op de zelfde tijdstip komt de technieker van orange hij bekijkt de modem en zegt dat de filter er nog inzit nee eerst zei hij dat het en rijgnet is waar ik al zei dat ik al bewijzen van heb opgestuurt van de aanleg digitalekabels wij naar de kelder naar buiten om het te bekijken.

We komen terug binnen de modem doet het inneens ik had al ondertussen al iemand aan de lijn 5000 die mij zei dat telenet juist had geantwoord dat ze succesvol de filter hebben verwijderd om 09:20u zelfe tijdstip dat orange aankwam. Technieker doet verder, de TV werkt maar geen internet dus zegt hij je het lukt niet we gaan terug contact opnemen want iemand ging naar telenet bellen. 

De technieker vertrekt, wel en eigenwijs mannetje en kort af zo van ( ik dsenk het niet) ik denk ja terug weer en afspraak ietsje later tellefoontje sorry tellenet zegt dat internet niet mogelijk is bij mij GLV het zou het singaal van de burenverstoren en geven zelf toe dat ze dit al van in het begin al weten en ik maar 3 maanden wachten, bellen, afspraken die worden geanulleerd. OMDAT ER EN TAP OPZIT !!!!! EN TELENET zou dat alleen voor hun klanten doen zei die van orange en dat die alles gaan afsluiten en dat ik de modem terug moest opsturen kreeg wel en compensatie omdat ik al en Arend gsm abonement had.

ik bel erna naar telenet door de juiste woorden te kiezen ben ik door het callcenter doorverbonden met de technieker die zei dat er inderdaad aansluiting is en niet ziet wat het probleem zou zijn. met veel geluk heeft hij mij nog doorverbonden met de afdeling bekabeling en allemaal zeiden ze dat ze mij normaal niet mogen helpen omdat ik geen klant was en dat hij normaal nog verder kan kijken kwa singaal enz. Maar zei dat orange altijd van alles alles op hun schuift hij zei dat orange zeker zelf de tap mag veranderen en dat ik mij niets moet laten wijs maken. Waar ik zei dat orang vanaf juli zelf de installatie's mag doen.

Hij zei de tap mogen ze zelfs nu ook doen geen probleem dat geef ik je mee op mijn woord en dat was gewoon en medewerker van bekabeling. 

Starks is terug met dat verhaal bellen naar 5000

3 maanden recup uren, uren wisselen met collega's heel veel bel uren GRRRR

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen