Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-18 10h23
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds deze morgen heb ik geen internet verbinding meer. De up en down lampjes knipperen. Als in de modem kijk in status zie ik dat dat de status van de up en down stream dat alle kanalen vergrendelt staan. Iemand een idee. Ja modem als gereset enz
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @pjotertje
Heb je reeds de klantendienst gecontacteert zodat ze een incident kunnen aanmaken voor jou zodat de technische dienst dit voor jou kan opvolgen
Warm weekend gewenst!
Kevin
Ook geen internet al sinds gisterenavond, gebeld blijkbaar een storing met Telenet ofzo? Maar nog steeds niet in orde nu! 😞
Dag @pjotertje
Heb je reeds de klantendienst gecontacteert zodat ze een incident kunnen aanmaken voor jou zodat de technische dienst dit voor jou kan opvolgen
Warm weekend gewenst!
Kevin
Wij hadden gisteren ook een aantal uren geen internet (en tv) meer, uiteraard heel de zwik nagekeken en heropgestart. Op de modem waren alle lichtjes aan het pinken. Heb dan maar naar de klantendienst gebeld die dit hebben nagekeken, bleek dat Telenet onaangekondigd met werken bezig was in onze regio. Heeft tot ongeveer 13u30 geduurd. Was al blij dat het niet aan de apparatuur lag.
@pjotertje heeft u de stekker ook al eens uitgetrokken en een minuutje gewacht en dan terug opnieuw opgestart ? Eventueel een storing aan het internet ? Is het enkel de bekabelde verbinding of ook de wifi dus dat er op bijde geen internet is.