annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen vast internet tussen bepaalde uren (verbonden, geen internet)

Topic gestart op: 28-03-20 20h21

Antwoorden: 4 antwoorden

VanParijsJ
Aspirant verkenner

Geen vast internet tussen bepaalde uren (verbonden, geen internet)

Zijn er nog mensen die het volgende ervaren: al 3 dagen op rij stopt plots de internetverbinding vanaf ongeveer 11u30 tot 20u00. De Siligence modem geeft dan ook aan dat hij niet online is (Online lampje licht niet op). Wanneer ik de modem reset verandert de situatie niet voor 20u00. Wanneer ik reset na 20u00 is alles OK en brandt het lampje terug. De helpdesk (5000) is overbelast kon mijn vraag nog niet beantwoorden.

Mobiele data en digitale TV tonen trouwens geen problemen.

Iemand tips?

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Zijn er nog mensen die het volgende ervaren: al 3 dagen op rij stopt plots de internetverbinding vanaf ongeveer 11u30 tot 20u00. De Siligence modem geeft dan ook aan dat hij niet online is (Online lampje licht niet op). Wanneer ik de modem reset verandert de situatie niet voor 20u00. Wanneer ik reset na 20u00 is alles OK en brandt het lampje terug. De helpdesk (5000) is overbelast kon mijn vraag nog niet beantwoorden.

Mobiele data en digitale TV tonen trouwens geen problemen.

Iemand tips?

Ugh @VanParijsJ,

Hopelijk is het in orde gekomen, dit kan inderdaad gelinkt zijn aan een algemene panne, of een technisch probleem op je bekabeling. Hiervoor zou je best direct contact opnemen met de technische dienst, als je geen antwoord krijgt via 5000 neem sowieso contact op met het webcare tribe op sociale netwerken.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
IronMan
Rekruut scout

@VanParijsJ heb je onlangs zitten prutsen in de instellingen van jouw modem?

0 pluimen
VanParijsJ
Aspirant verkenner

@IronMan Negatief. Afgelopen donderdag thuisgekomen na het werk en het opgemerkt. Modem aantal keer proberen resetten maar pas vanaf 20u00 succesvol. Momenteel heb ik dus normaal vast internet maar verwacht binnen dit en een uur er geen meer te hebben tot 20u00. Buren hebben geen last van deze panne.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@VanParijsJ  moesten er geen mede Tribers zijn met hetzelfde probleem kan u altijd eens iemand van de geburen bellen of iemand in de straat die u kent met Orange. Als blijkt dat deze hetzelfde probleem heeft kan er een algemeen probleem zijn. De klantendienst 5000 is inderdaad overbelast , door sluiting van de shops , daar dien je toch wat geduld te hebben. Moest je toch een antwoord willen hebben op je vraag stuur je vraag eens via messenger. Daar ga je ook niet direct een antwoord krijgen omdat deze het ook naar de juiste diensten moeten sturen. Maar zodra het onderzocht is krijg je via messenger ook een antwoord wat het probleem kan zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen