annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi in de badkamer

Topic gestart op: 08-03-20 19h03

Antwoorden: 6 antwoorden

Balou
Ervaren verkenner

Geen wifi in de badkamer

OPGELOST

Ik wil wiffi inde badkamer hoe moet ik dit doen 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
NelsonM
Orange-werknemer

Ik wil wiffi inde badkamer hoe moet ik dit doen 

Hallo @Balou,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Ik wil wiffi inde badkamer hoe moet ik dit doen 

Hallo @Balou,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Balou
Ervaren verkenner

Bedankt erdeen die mij geholpen heeft

DennisDG
Ervaren verkenner

Hallo Balou,

In welke locatie in de woning bevindt de modem zich? Op welke verdieping is de badkamer? Is de afstand tussen de modem en de badkamer groot? Kan je mij deze afstand ongeveer uitdrukken in aantal meters? 

In het geval dat de afstand tussen de locatie van de modem en je badkamer niet verder is dan 10 meter is kan je altijd werken met de powerline kit (€ 99). Als de afstand tussen de locatie van de modem en je badkamer verder is dan 10 meter zou ik de mesh wifi 'pack met 2 modules' (€ 99,95) aanraden. Dit zal veel beter en efficiënter werken dan een powerline. 

Hopelijk kan je hier wat goede raad in vinden. Hopelijk heb ik je hier mee kunnen helpen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Balou  daar zijn verschillende manieren voor om wifi te hebben in de badkamer. Je kan een router kopen deze instellen en dan heb je wifi . Eventueel het mesh systeem van Orange aankopen dan kan je je hele huis dekken voor wifi. Moet wel bekijken dat het een beetje vocht bestendig is want anders is je aankoop een duurkoop moet het defect gaan door vocht. Zelf heb ik ook een mesh wifi systeem en heb een torentje staan bij de badkamer in de buurt en heb goede ontvangst dus zou daar muziek kunnen luisteren. Een powerline kan je aankopen maar denk niet dat dat geschikt is voor in de badkamer dus dat raad ik je af.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen