Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 13h46
Antwoorden: 3 antwoorden
hallo, ik heb een vraag ivm mijn aansluiting/verhuis van mijn Orange abo:
Op 01/03 ben ik verhuisd naar een gerenoveerde woning te 2620 Hemiksem. Bij de verbouwing van deze woning is ook de coax kabel vernieuwd waardoor deze opnieuw aangesloten moest worden naar het bakje dat in de tuin van de buren staat.
Deze aansluiting is door fluvius in orde gebracht op don 27/02 (Orange heeft de aansluiting in de woning in orde gebracht op 02/03).
Echter is de aansluiting, gedaan door fluvius, niet ingegraven in het voetpad maar tijdelijk op het voetpad gelegd. Dit zou nog opgelost moeten worden maar wanneer ik contact opneem met Fluvius verwijzen zij me door naar Telenet. Wanneer ik met hen contact opneem verwijzen ze me door naar Orange...
Graag had ik dan ook te weten gekomen wie bij Orange contact kan opnemen met Telenet/Fluvius om deze aansluiting definitief in orde te brengen (in te graven in het voetpad).
Alvast bedankt!
@tommyJ beste wat je kan doen is contact op te nemen met Orange en uitleggen wat de situatie is. Deze zullen een dossier moeten aanmaken naar Telenet en binnen Telenet is een dienst ' graafwerkzaamheden ' en die maken dat er een afspraak gaat komen. Dit kan wel enkele weken duren dus verwacht niet dat het dan direct de volgende dag in orde is. Moest je niet zolang aan de foon willen wachten door de drukte op dit moment kan je ook het Webcare team aanspreken ( Messenger of Twitter ) . Daar kan je ook eventueel een foto toevoegen die je maakt met je gsm zodat ze de situatie ook zien hoe het erbij ligt. Er is geen andere mogelijkheid dan het op deze manier te doen.
Patrick,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb mijn verhaal ook doorgestuurd via messenger op de FB pagina van Orange. Ik vermoed dat het zo wel bij de juiste personen terecht zal komen?
Hopelijk kan de situatie dan (eindelijk) in orde gebracht worden :).
@tommyJ dan heb je het goed gedaan en zal Orange het naar de juiste diensten sturen. Weet dat Telenet met dit soort dingen niet heel dringend omgaat. Ik heb in het verleden regelmatig met deze diensten contact gehad ( heb bij Telenet gewerkt ) en kreeg vaak te horen dat dit geen prioriteiten waren. Dus dat zegt al weer genoeg natuurlijk. Maar hopelijk komen ze snel langs om die kabel in te graven.