annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gespamd door Orange verkopers

Topic gestart op: 26-05-18 10h16

Antwoorden: 18 antwoorden

carmania2000
Aspirant verkenner

Gespamd door Orange verkopers

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

 

Labels (2)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

niemand vind het leuk dat u hier post !!!!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Blackpix
Gewaardeerd verkenner

Ten eerste: wij zijn gebruikers en zijn niet van Orange zelf, dus val ons a.u.b. niet lastig. Doe dat bij de juiste mensen.

Ten tweede: je maakt op deze manier nu ook niet bepaald goede reclame voor jezelf, terwijl je iets probeert te verkopen.

Ten derde: als het product wat je probeert te verkopen net zo goed(lees: slecht) is als jouw grammatica, dan wens ik je veel succes.

carmania2000
Aspirant verkenner

Wij vragen ook alleen maar onze groepen leuk te houden.  Als van 10 nieuwe posts er 5 of 6 reclame zijn voor orange blijft het niet leuk.

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Kwaliteit beter dan orange EN goedkoper dat bestaat niet in België.

Over Telenet kan je discussieren welke de beste kwaliteit is. Maar die zijn zeker niet goedkoper.
Al de rest is geen kabel internet, dus komt niet in de buurt van Orange en Telenet 🙂

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

ik persoonlijk vind je manier van reageren op bepaalde postings wel heel laag bij de grond ....

jij hebt hier duidelijk geen plaats, hetis de bedoeling van hier de mensen met een Orange abo bij te staan en te helpen en hun niet naar een ander te sturen ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen