annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heel erg slecht WiFi

Topic gestart op: 19-11-23 22h01

Antwoorden: 8 antwoorden

Dras
Gewaardeerd verkenner

Heel erg slecht WiFi

Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonkamer en keuken allemaal geen probleem. 
Ideeen iemand? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Jessiedevos
Gewaardeerd verkenner

We waren vorig jaar in oktober van telenet naar Orange tv overgeschakeld, heeft niet lang geduurd of we waren weer naar een andere provider gegaan… internet is niet zo top terwijl we bijbetaalde voor het snelste internet van het mobiele gedeelte heb ik totaal geen klachten maar internet kan wel verbetering gebruiken

Dras
Gewaardeerd verkenner

Ja het gaat ook niet lang meer duren voor ik terug van Orange naar Telenet ga. Ben 5j Orange klant. Maar de laatste 3j iedere jaar wel iets van miserie. Nu gaat mijn WiFi de helft van de tijd in de woonkamer ook al niet meer. Andere providers zijn misschien duurder maar wel beter precies 

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Dras ,

Als geen van deze oplossingen je heeft geholpen, neem dan contact op met onze klantenservice 🙂

Rizlaine

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dras een goedemorgen,

heb je dit al eens gedaan? Alles stekkers uit de muren

halen modem, router enz ook je toestellen volledig uitzetten.

Dan na een 10 tal minuten alles weer erin steken en even afwachten?

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen