annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heel erg slecht WiFi

Topic gestart op: 19-11-23 22h01

Antwoorden: 8 antwoorden

Dras
Gewaardeerd verkenner

Heel erg slecht WiFi

Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonkamer en keuken allemaal geen probleem. 
Ideeen iemand? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Skyrim
Ervaren verkenner

Goede avond Dras 🙂

Heeft u in de afgelopen 3 weken iets veranderd in uw huis wat eventuele storing zou kunnen veroorzaken? Bijvoorbeeld recent van lampen verwisseld, verlichting of andere elektronische apparatuur in de kamer en of bij de modem geplaatst die er daarvoor niet was? Sommige apparatuur veroorzaakt ruis in de bedrading van uw huis wat als stoorzender kan werken. Andere apparatuur kan elektromagnetische straling uitzenden wat het radio signaal van uw modem verstoord. Als u de afgelopen 3 weken nieuwe apparatuur heeft geïnstalleerd, dan zou deze nieuwe apparatuur de oorzaak kunnen zijn. Met name kerstverlichting is een bekende stoorzender. 

Indien u niets heeft veranderd zou u kunnen kijken of er nieuwe firmware voor uw modem beschikbaar is. Het probleem kan natuurlijk ook bij de wifi versterker kunnen liggen.

Hopelijk kunt u hier iets mee 🙂

 

Dras
Gewaardeerd verkenner

Nee. Er is helemaal niks verandert. Van de ene op de andere dag was mijn WiFi weg

0 pluimen
Chefke
Ervaren verkenner

Beste @Dras

Dit heb ik ook gehad en is uiteindelijk zo ver gekomen dat ik nu een paar maanden verder ben en nog steeds geen wifi heb. Ik heb uiteindelijk besloten over te stappen want werd gewoon belachelijk gemaakt door de medewerker van orange en het was mijn “probleem” en alles werkt gewoon netjes volgens hun terwijl dit totaal niet het geval is.

0 pluimen
Skyrim
Ervaren verkenner

Heeft u de laatste firmware in de modem? Deze kunt u zelf updaten. Mocht u de laatste firmware hebben en al een reset van uw modem gedaan hebben, dan kan het zijn dat uw modem een defect heeft, misschien dat een van de antennes niet goed meer werkt waardoor de signaal sterkte is verminderd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen