annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe afspraak maken voor installatie?

Topic gestart op: 21-12-18 10h45

Antwoorden: 3 antwoorden

AnoukDR
Rekruut scout

Hoe afspraak maken voor installatie?

Ik heb 2 weken geleden telefonisch gevraagd om over te stappen naar Orange voor zowel mobiele diensten als internet+TV.

De mobiele diensten zijn in orde - mijn Arend abonnement loopt.

Ivm televisie en internet heb ik echter na het ontvangen van mijn contract niets meer gehoord - ik zou een mail ontvangen met een datum voor een afspraak, maar die lijkt er maar niet te komen. Ik dacht hierover informatie terug te vinden zodra ik me online kon inloggen met mijn gsm nummer en mijn account zou zien, maar ook daar vind ik enkel informatie over mijn Arend abo.

Kan iemand me hiermee verder helpen? De telefonische klantendienst is voorlopig weinig hulp geweest, dus als ik die even kan vermijden, graag 🙂

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb 2 weken geleden telefonisch gevraagd om over te stappen naar Orange voor zowel mobiele diensten als internet+TV.

De mobiele diensten zijn in orde - mijn Arend abonnement loopt.

Ivm televisie en internet heb ik echter na het ontvangen van mijn contract niets meer gehoord - ik zou een mail ontvangen met een datum voor een afspraak, maar die lijkt er maar niet te komen. Ik dacht hierover informatie terug te vinden zodra ik me online kon inloggen met mijn gsm nummer en mijn account zou zien, maar ook daar vind ik enkel informatie over mijn Arend abo.

Kan iemand me hiermee verder helpen? De telefonische klantendienst is voorlopig weinig hulp geweest, dus als ik die even kan vermijden, graag 🙂

Ugh @AnoukDR,

 

De wachttijd van je installatie L🧡VE liep inderdaad wat uit :'(!  De Orange-stamleden lichtten me in dat je tv en internet zijn geïnstalleerd. Vreugdedansje!

 

Alvast bedankt voor je bizongeduld!

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

           🌵 Totems Saluut 🌵

patrick2
Wijze
Wijze

@AnoukDR als u tijd heeft ga eens langs in de shop. Daar kunnen ze voor u alles nazien en ook of de afspraak al dan niet gemaakt is. Moest deze toch zijn ontschoten op een of andere manier dan kan u in de shop als nog een afspraak maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Jammer is dat maar het zijn hele drukke weken nu ook denk ik.

Wij hebben ook ongeveer 2 weken gewacht na onze telefoon maar we waren op vakantie,

nadien heb ik gewoon het nummer 5000 dacht ik opgebeld en een afspraak gemaakt.

Was zo geklonken hebben goed werk verricht.

Succes zal duimen dat het snel gaat gebeuren.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen