annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik delen zoals voor mijn printer?

Topic gestart op: 21-01-19 12h35

Antwoorden: 4 antwoorden

ElkeGaming
Aspirant verkenner

Hoe kan ik delen zoals voor mijn printer?

OPGELOST

Bij installeren van mij printer vraagt die printer delen inschakelen. ik klik op ok

Na installalie wil ik iets printen en vraagt die printer HP3630 (aandacht vereist)

En blijft printer delen uitgeschakeld. Dus hoe kan ik dit oplossen met mij modem dat die delen toelaat.

Want bij telenet modem doet die perfect en krijg ik geen error.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

@ElkeGaming  is de printer met het draadloos netwerk verbonden ? Om een testrapport te printen druk tegelijk op de knop draadloos (antenne) en informatie (i).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Jerre
Gewaardeerde genezer

@ElkeGaming  is de printer met het draadloos netwerk verbonden ? Om een testrapport te printen druk tegelijk op de knop draadloos (antenne) en informatie (i).

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Inderdaad als je van provider veranderd moet je ook opnieuw je netwerk instellen op de Hp printer en met de app. Hp smart werken + Hp service plug in. 

patrick2
Wijze
Wijze

@ElkeGaming dit gaat normaal gezien geen instelling zijn op de modem. Als u eens naar de printereigenschappen gaat op de pc  en daar kijkt of printer delen aanstaat ? Ook de pc zelf kan en mag niet in de slaapstand zijn als u de printer gaat delen maar ook dat is aan te passen natuurlijk.  Beste is de HP app installeren op gsm of tablet om de printer afzonderlijk te gebruiken. Heb zelf ook een HP printer en deze kon ik in het begin heel moeilijk op het netwerk verbinden , verbind een ander merk ging dat heel vlot geen probleem. Wat u ook kan doen is het gebruik maken via GOOGLE CLOUD PRINTING dan kan u ook printen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ElkeGaming
Aspirant verkenner

Alles staat ingeschakeld.

Maar blijft error zeggen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen