Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-19 12h35
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij installeren van mij printer vraagt die printer delen inschakelen. ik klik op ok
Na installalie wil ik iets printen en vraagt die printer HP3630 (aandacht vereist)
En blijft printer delen uitgeschakeld. Dus hoe kan ik dit oplossen met mij modem dat die delen toelaat.
Want bij telenet modem doet die perfect en krijg ik geen error.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ElkeGaming is de printer met het draadloos netwerk verbonden ? Om een testrapport te printen druk tegelijk op de knop draadloos (antenne) en informatie (i).
@ElkeGaming is de printer met het draadloos netwerk verbonden ? Om een testrapport te printen druk tegelijk op de knop draadloos (antenne) en informatie (i).
Inderdaad als je van provider veranderd moet je ook opnieuw je netwerk instellen op de Hp printer en met de app. Hp smart werken + Hp service plug in.
@ElkeGaming dit gaat normaal gezien geen instelling zijn op de modem. Als u eens naar de printereigenschappen gaat op de pc en daar kijkt of printer delen aanstaat ? Ook de pc zelf kan en mag niet in de slaapstand zijn als u de printer gaat delen maar ook dat is aan te passen natuurlijk. Beste is de HP app installeren op gsm of tablet om de printer afzonderlijk te gebruiken. Heb zelf ook een HP printer en deze kon ik in het begin heel moeilijk op het netwerk verbinden , verbind een ander merk ging dat heel vlot geen probleem. Wat u ook kan doen is het gebruik maken via GOOGLE CLOUD PRINTING dan kan u ook printen.
Alles staat ingeschakeld.
Maar blijft error zeggen.