annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe onbekende telefoons verwijderen op mijn wifi-netwerk

Topic gestart op: 29-07-18 12h10

Antwoorden: 8 antwoorden

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Hoe onbekende telefoons verwijderen op mijn wifi-netwerk

OPGELOST

Sedert ik overgegaan ben naar Orange staan er onbekende telefoons in mijn netwerk. Hoe kan ik deze verwijderen?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Ik heb gemerkt dat de modem van Orange standaard de firewall niet aan zet. Ik heb via de interface dit gisteren aangezet en sindsdien zie ik geen onbekende telefoons meer. Ook heb ik een programma laten draaien die mijn netwerk scant. Na de scan zie ik alleen mijn bekende apparaten en geen telefoons. Het lijkt dat mijn probleem opgelost is. Maar voor de zekerheid zal ik mijn paswoord binnenkort wijzigen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sedert ik overgegaan ben naar Orange staan er onbekende telefoons in mijn netwerk. Hoe kan ik deze verwijderen?

Ugh @Dirk_Devooght,

 

Wees welgekomen in onze Orange-dorp.

 

Ik wens je graag verder te helpen. Kan je meer info geven over je situatie, beste gewaardeerd verkenner.

 

Wat bedoel je met onbekende telefoons?

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie.

 

🦅 Totems Groet 🦅

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

In Verkenner  - Netwerk zie ik diverse telefoons staan die niet van mij of mijn woongenoten zijn. Dus ik vermoed dat dit vreemde toestellen zijn die in mijn netwerk geslopen zijn. Hierbij een voorbeeld (zie bestand). De telefoon toestellen varieren regelmatig dus het zijn niet steeds dezelfde.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

In Verkenner  - Netwerk zie ik diverse telefoons staan die niet van mij of mijn woongenoten zijn. Dus ik vermoed dat dit vreemde toestellen zijn die in mijn netwerk geslopen zijn. Hierbij een voorbeeld (zie bestand). De telefoon toestellen varieren regelmatig dus het zijn niet steeds dezelfde.

Ugh @Dirk_Devooght,

 

Mag ik je vragen om je wifi-paswoord aan te passen?

 

Zie je nog steeds andere toestellen op je netwerk?

 

Alvast bedankt voor je antwoorden!

 

 

🐺 Totems Saluut 🐺

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Ik heb gemerkt dat de modem van Orange standaard de firewall niet aan zet. Ik heb via de interface dit gisteren aangezet en sindsdien zie ik geen onbekende telefoons meer. Ook heb ik een programma laten draaien die mijn netwerk scant. Na de scan zie ik alleen mijn bekende apparaten en geen telefoons. Het lijkt dat mijn probleem opgelost is. Maar voor de zekerheid zal ik mijn paswoord binnenkort wijzigen.

Leden met de meeste pluimen