Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-24 16h18
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven.
Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen?
Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar er toch geen support cases vallen aan te maken, niet via dit forum waar de activatielink in de mail niet werkt, niet via telefoon waar het jarenlang te druk is om op te nemen, niet een formulier invullen waarvan ik een transcript ontvang waarin staat dat ik binnen 3 dagen zal antwoord krijgen (wat natuurlijk ook niet gebeurt) ...
Kortweg een echte contact manier en dit via email of een ticketing systeem. Heeft Orange ergens echte support?
Alles bij Orange zit precies met haken en ogen aan elkaar.
@slechtinternet goedemorgen,
Dan zal je het zeker niet opgelost krijgen!
Ik heb gisteren zelf opgebeld en was na mijn eerste belletje aan de beurt.
En binnen 5 minuten geholpen!
Bel om 8.00 uur dan ben je de eerste!
En leg je probleem hier eens uit nergens staat er
iets van te lezen!
Aha voor wat had je toen gebeld? Ik zou verwachten dat die helpdesk maar heel sporadisch nodig is maar je bent er blijkbaar al heel bekend mee.
Ik heb nog maar enkele dagen geleden meer dan een uur proberen contact opnemen. Dat was rond 8u30. Misschien moet ik preventief om 8u elke dag bellen om zeker te zijn dat ik iemand aan de lijn krijg als ergens tijdens de dag het internet weer eens niet werkt voor 4u zonder boe of ba.
Hey @slechtinternet ,
Je hebt drijven en je hebt natuurlijk overdrijven... De laatste keren dat ik heb moeten bellen voor een lopende case had ik telkens binnen de 15min de correcte persoon aan de lijn. Natuurlijk hangt dit van veel factoren af. Bel je op een piekmoment, dan hang je sowieso langer aan de lijn.
De "eerste-lijn" medewerkers heb je meestal zelfs binnen de 5min aan de lijn. GSM op luidspreker zetten en ondertussen iets anders doen in afwachting.
Nu, to the point... Mijn ervaring voor "snelle" hulp is bellen, uw probleem deftig uitleggen en de stappen uitleggen die je eventueel al reeds hebt ondernomen. Indien ze het dossier moeten doorsturen naar een achterliggende dienst, vraag dan altijd een case nummer. Zo hoef je de volgende keer dat je belt enkel het case nummer te vernoemen en moet je alles niet terug gaan uitleggen.
Een emailadres om Orange te contacteren is er niet. De enigste schriftelijk manier om contact te nemen is via Facebook Messenger maar daar kun je lang wachten op reactie (soms 48u).
Nee, ik overdrijf niet. Ik krijg echt geen snelle hulp door te bellen. Dat heb ik nu al meerdere keren aangegeven. Het duurt letterlijk een uur of meer om iemand aan de lijn te krijgen als er problemen zijn. Nog NOOIT hebt ik iemand binnen het kwartier aan de lijn gehad.
facebook/messenger gaat - kan wat duren eer je antwoord krijgt - maar je krijgt antwoord
En via de telefoon moet je gewoon wachten tot er iemand vrij is