Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-24 16h18
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven.
Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen?
Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar er toch geen support cases vallen aan te maken, niet via dit forum waar de activatielink in de mail niet werkt, niet via telefoon waar het jarenlang te druk is om op te nemen, niet een formulier invullen waarvan ik een transcript ontvang waarin staat dat ik binnen 3 dagen zal antwoord krijgen (wat natuurlijk ook niet gebeurt) ...
Kortweg een echte contact manier en dit via email of een ticketing systeem. Heeft Orange ergens echte support?
Alles bij Orange zit precies met haken en ogen aan elkaar.
Graag berichtje nog eens herlezen...
Ik ga heus geen uren aan de telefoon hangen om hopelijk iemand aan de lijn te krijgen en me dan niet kan verder helpen. Ik spreek uit ervaring bij Orange.
Heb het gelezen. Als je wil geholpen worden, lees mijn antwoord even. Orange heeft meer dan 3 miljoen klanten. Wat geduld
Uren aan de telefoon hangen om hopelijk iemand aan de lijn te krijgen is niet meer echt een kwestie van "wat geduld" hebben.
Je kunt hier tot morgenvroeg discuteren - beter je tijd spenderen in contact opnemen met de 5000