annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Home Flybox SIM kaart niet ontvangen met modem

Topic gestart op: 11-03-24 17h44

Antwoorden: 3 antwoorden

TdgrOrange
Aspirant verkenner

Home Flybox SIM kaart niet ontvangen met modem

Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag mijn Home Flybox modem ontvangen maar er zat geen SIM kaart bij.

Wordt deze pas later besteld?

Zoja, wat is de termijn daarvoor?

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Ervaren genezer

Hey @TdgrOrange ,

De Flybox en de simkaart worden meestal apart verzonden vermits de simkaart briefpost is en de box zelf pakketpost. Als je nog geen sim hebt ontvangen dan raad ik aan om contact te nemen met de klantendienst. Waarschijnlijk zal deze, of nog niet verzonden zijn, of verloren geraakt zijn door Bpost.

De klantendienst kun je bellen met een Orange GSM/vaste lijn op het nr 5000 of als je geen telefoonabonnement hebt bij Orange 0800 85 000.


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@TdgrOrange  een goedenavond.

Misschien heb je hier iets aan?

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
TdgrOrange
Aspirant verkenner

Goedeavond,

Helaas niks over te lezen op de orange website...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen