Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-24 17h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag mijn Home Flybox modem ontvangen maar er zat geen SIM kaart bij.
Wordt deze pas later besteld?
Zoja, wat is de termijn daarvoor?
Hey @TdgrOrange ,
De Flybox en de simkaart worden meestal apart verzonden vermits de simkaart briefpost is en de box zelf pakketpost. Als je nog geen sim hebt ontvangen dan raad ik aan om contact te nemen met de klantendienst. Waarschijnlijk zal deze, of nog niet verzonden zijn, of verloren geraakt zijn door Bpost.
De klantendienst kun je bellen met een Orange GSM/vaste lijn op het nr 5000 of als je geen telefoonabonnement hebt bij Orange 0800 85 000.
@TdgrOrange een goedenavond.
Misschien heb je hier iets aan?
Klik op de blauwe hier.
Succes.
Goedeavond,
Helaas niks over te lezen op de orange website...