Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-23 11h13
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo
Mijn HomeFlybox is defect. Gedurende 2 maanden heeft hij perfect gewerkt, maar afgelopen 1.5 maand werkt hij niet meer. Sinds de herstart van onze periode betalen wij dus voor een product dat niet werkt.
Al verschillende keren de hulplijn gebeld maar deze dienst kent het product niet echt. Ze komen niet verder dan enkel het herstarten en resetten (hardware en software) van de FlyBox.
Het probleem is dat hij niet meer met de 4G verbind. Bovenste lampjes zijn rood in plaats van blauw.
Iemand enige tips hoe dit verder aan te pakken?
Bedankt
MaartenXXX
Neem hem eventueel eens mee naar een Orange shop en kijk of ze die daar kunnen omruilen. Nee heb je een ja kan je krijgen.
Denk dat niks anders kunt doen dan Orange contacteren @MaartenXXX
Leg uit dat je al die resets en herstarten reeds gedaan hebt en dat die defect is
Good luck