Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 13h27
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey iedereen!
Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips!
Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet.
Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Judith als eerste welkom op de Tribe.
En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd.
Welkom @Judith
Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen. Alles is heel correct verlopen
Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan. die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon. En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.
Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft
@Judith als eerste welkom op de Tribe.
En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd.