Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Installatie orange

OPGELOST

Hey iedereen! 

Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips! 

Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet. 

Dit mag ook wel eens gezegd worden! 

Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm. 

 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Leidende sjamaan

@stravarius  Telenet heeft de nieuwe Tv Box dus je kan eigenlijk overstappen....

Rare beredenering om naar een andere provider te gaan voor een nieuwe tv decoder. Je kan dan beter je probleem door geven aan Orange en dat er een oplossing komt. Als niemand de problemen door geeft dan zal Orange het ook niet kunnen nakijken. Dit is mijn mening hoe ik er over denk. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Veteraan verkenner

eb het in het zelf al gezegd, dat ik niets had aan te merken op Orange. Maar dat ze hier op het forum fabels wijs maken dat die fout met dat voetbal op een ander ook is, vind ik een beetje over de schreef. Want op 3 forums vind ik daar niets van terug, en ik heb ook naar Telenet zelf gebeld, en daar wist men van niets. Dus ik denk enkel dat er een probleem kan zijn met het doorsturen tussen de opnames van de beelden van Eleven en Orange. Maar ik ben niet van plan om elke dag op die knop te duwen en mijn code in te geven, als het op een ander beter gaat je een zuinigere decoder hebt en meer zenders. Al maakt mij dat niet veel uit want ik heb er nu toch bijna al 7000 op mijn IP TV.

 

 

Leidende sjamaan

@stravarius  dan kan ik je al zeggen dat Telenet en Eleven wel degelijk problemen hebben met de uitzendingen. De HD zenders zijn niet eens HD en de streaming verloopt zeker niet soepel. Het is zelfs bevestigd door Eleven. Ook de extra Eleven kanalen bij Telenet staan niet op punt , blokken en haperen. Telenet gaat een oplossing voorzien door de kanalen op andere MUXEN te zetten. Maar daar gaat even een tijd overheen want je kan een kanaal niet zomaar van MUX veranderen omdat de frequentie dan ook moet veranderen. Als de MUXEN aangepast zijn zal Orange hier ook voordeel van hebben en is het opgelost. Eleven zal zelf zijn eigen stappen ondernemen.

Is dit voldoende info en ben je zeker dat het probleem enkel Orange en Eleven is ?

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Veteraan verkenner

En jij zal dan waarschijnlijk ook bij Proximus geïnformeerd hebben, als jij zo zeker van je stuk bent wat jij hier allemaal vertelt. Want jij kan Orange blijven verdedigen, maar het geraakt er wel bij mij niet in dat er op geen één forum van Telenet of Proximus daar over die problemen gesproken word door klanten.

Leidende sjamaan

@stravarius  ik informeer nergens ik lees de dingen. Maar goed ik ga hier niet verder over uitwijken , nogmaals ik lees de dingen en roep niet zomaar wat. En het is geen verdediging tegen of voor Orange want als het niet goed is zeg ik het ook. En dat is einde discussie en daar laat ik het bij het is een afgesloten topic. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

Ja geweldig he. Ik ben ook nog niet zo lang geleden overgestapt van telenet naar orange. Aleen al voor de prijs is het een betere keuze. 

Aleen hebben we nu het glasvezel pakket van orange. Wat een verschil. 

Leden met de meeste pluimen