Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 13h27
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey iedereen!
Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips!
Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet.
Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Judith als eerste welkom op de Tribe.
En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd.
Welkom @Judith
Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen. Alles is heel correct verlopen
Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan. die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon. En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.
Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft
Ja geweldig he. Ik ben ook nog niet zo lang geleden overgestapt van telenet naar orange. Aleen al voor de prijs is het een betere keuze.
Aleen hebben we nu het glasvezel pakket van orange. Wat een verschil.
Ja, dan heb jij toch geluk gehad hoor Judith met je instelateur. Die van mij heeft alles gewoon geplaatst en heeft niets gezegd over wat ik nog moest doen bij Telenet. Ik dacht toen ik mijn bestelling doorgaf dat alles in orde was, en dat Orange het verder afhandelde bij Telenet. Maar niets was minder waar. want ik heb continue kunnen bellen naar Telenet voor alles gesloten was. Om dat je steeds andere personen aan de lijn hebt. En ze willen je klant houden, en dat zal hun toch lukken. Want dit is nu de tweede maal nog maar dat ik hier ben en ik moet zeggen. Ik wist hoe het was. Slecht is het niet, en duur ook niet, maar sinds Eleven er bij is gekomen trekt het op niets meer. Want om de 24 uur moet ik op die rode knop duwen en mijn code geven. Of nu ziet er niemand voetbal of ik weet het niet meer. Want over 5 dagen belde iemand om te vragen of die zender ging, en toen ging hij. Maar de dag er voor had ik wel op die knop geduwd, dus je moet er 2 dagen tussen laten. Dus nu wacht ik tot die nieuwe decoder er bij Telenet is en dan vertrek ik hier. Ze zien me graag komen, ik zal wel zeggen enken met een nieuwe decoder.
@stravarius Telenet heeft de nieuwe Tv Box dus je kan eigenlijk overstappen....
Rare beredenering om naar een andere provider te gaan voor een nieuwe tv decoder. Je kan dan beter je probleem door geven aan Orange en dat er een oplossing komt. Als niemand de problemen door geeft dan zal Orange het ook niet kunnen nakijken. Dit is mijn mening hoe ik er over denk.
eb het in het zelf al gezegd, dat ik niets had aan te merken op Orange. Maar dat ze hier op het forum fabels wijs maken dat die fout met dat voetbal op een ander ook is, vind ik een beetje over de schreef. Want op 3 forums vind ik daar niets van terug, en ik heb ook naar Telenet zelf gebeld, en daar wist men van niets. Dus ik denk enkel dat er een probleem kan zijn met het doorsturen tussen de opnames van de beelden van Eleven en Orange. Maar ik ben niet van plan om elke dag op die knop te duwen en mijn code in te geven, als het op een ander beter gaat je een zuinigere decoder hebt en meer zenders. Al maakt mij dat niet veel uit want ik heb er nu toch bijna al 7000 op mijn IP TV.