Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-24 11h37
Antwoorden: 1 antwoord
Op 28/08 werd onze tv-en internet pack geïnstalleerd - na meerdere contacten met orange is er hier voorlopig nog altijd geen uitzicht op een oplossing. Zijn er hier nog mensen met ditzelfde probleem?
Hieronder een kleine samenvatting van de contactmomenten met Orange:
- Poging 1: 23/7: technieker kwam ter plaatse maar kon niets doen omdat er geen kabel was. Althans, de kabel kwam tot aan de wachtbuis aan de rooilijn maar dit was niet voldoende. Ondanks we dit vooraf gevraagd hadden ging dit geen probleem zijn. Zo bleek dus wel. We hebben dan de wachtbuis door een externe firma laten verlengen tot aan kabelaansluiting en de kabel tot daar opnieuw gelegd.
- Poging 2: 20/08: werd geannuleerd door jullie omdat er een foute keuze werd gemaakt
- Poging 3: 28/08: Technieker is ter plaatse geweest. Ondanks alles klaar lag wou hij de kabel niet netjes tegen de gevel hangen. Dit was niet zijn taak... Uiteindelijk werd alles aangesloten maar internet en tv gingen pas na enkele uren effectief werken.
- 28/08: enkele uren na de technieker: nog steeds geen internet of normaal tv-geluid. We hebben dit 's avond gemeld en dit ging 29/08 in de ochtend orde komen.
- 29/08: Nog steeds geen internet of normaal tv-geluid. Opnieuw gemeld, opnieuw werd ons beloofd dat het die dag in orde ging komen.
- 30/08: Nog steeds geen internet of normaal tv-geluid. Opnieuw gemeld, deze keer werd beloofd dat het binnen het uur in orde ging zijn. Nadat dit niet in orde was zijn we eens bij een Orange center gaan luisteren. Zij wisten te melden dat het probleem bij telenet lag en nog 48u kon duren.
We hebben telenet gecontacteerd en die vertelden ons dat 'Orange niet mag doorverwijzen naar hen'
- 31/08: Nog steeds geen internet of normaal tv-geluid. Opnieuw gemeld en er werd gezegd dat het 01/09 zeker in orde ging zijn.
- 01/09: Nog steeds geen internet of normaal tv-geluid. Opnieuw gemeld en er werd gezegd dat we het al heel veel gemeld hadden en al op dringend stond binnen jullie diensten.
- 02/09: zelfde verhaal
- 03/09: zelfde verhaal maar deze keer werd gevraag of we op 04/09 in de voormiddag thuis konden blijven omdat er een technieker ging bellen.
-04/09: Ik neem verlof, wacht tevergeefs op een telefoontje dat er niet komt en uiteindelijk blijft hetzelfde probleem aanwezig: geen internet of normaal tv
Update: na meer dan 3 weken geen internet of tv te hebben, zijn we ondertussen overgeschakeld naar Proximus en daar was de installatie na 2 uur in orde. Zo kan het dus ook!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |