annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet Boost

Topic gestart op: 31-08-21 10h49

Antwoorden: 3 antwoorden

J0eri
Gewaardeerd verkenner

Internet Boost

Iemand ervaring met de optie Internet Boost? Wat is de werkelijke snelheid bij jullie?

Wordt die 400Mbps iets of wat gehaald?

Jammer dat de prijs dan wel dicht in de buurt komt van telenet.

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
TomB
Orange-werknemer

Beste @J0eri ,

Ik zit zelf thuis op 370mbps stabiel zonder problemen.

Groeten,
Shop Medewerker 
Tom

0 pluimen
luukske
Ervaren verkenner

Ik heb de boost actief staan en haal de 400Mbps zonder problemen. Is trouwens wel goedkoper dan bij Telenet, want om goed te vergelijken zul je daar dan ook de hogere snelheid moeten kiezen (1Gbps) en dan ga je toch flink duurder uit zijn.

patrick2
Wijze
Wijze

@J0eri  

Je internet snelheid hangt van je eigen af en natuurlijk de eventuele router of AP die je hebt of switch en kabels. Zelf thuis heb ik CAT 6 kabels dus ik haal deze snelheden maar dit is gemeten met de kabel rechtstreeks aan de pc en in mijn geval een switch er tussen. 

Als je dus met een kabel rechtstreeks een speedtest doet zou je rond de 360 of 370 Mbps kunnen uitkomen. Als je dit gaat doen via wifi heb je snelheidsverlies maar dat is een algemeen geweten dat je via wifi  lagere snelheden hebt. 

Dus is de optie speedboost haalbaar ja maar bij gebruik van een goede kabel en een pc of laptop die dit ondersteund. 

Als je vind dat de prijzen in de buurt komen van Telenet met de optie boost moet je die niet nemen. Het is een keuze die je maakt. Nu ligt het er ook aan wat je hebt want heb je de optie boost en een Go Unlimited dan is het duurder uiteraard maar neem je de Go Plus is het weer goedkoper. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen