annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
patrick2
Wijze
Wijze


@Totem  schreef:

@patrick2  schreef:

@Totem  dat is super goed nieuws !! Gaat het nog aangepast worden op de gekende kanalen ? 


Ugh @patrick2,

Het wordt inderdaad automatisch aangepast bij gekende klanten ! Je zult een bericht voor de verandering krijgen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

 


En de gekende kanalen ????

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  schreef:

@patrick2  schreef:

@Totem  dat is super goed nieuws !! Gaat het nog aangepast worden op de gekende kanalen ? 


Ugh @patrick2,

Het wordt inderdaad automatisch aangepast bij gekende klanten ! Je zult een bericht voor de verandering krijgen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

 


En de gekende kanalen ????


Ah Totem heeft je rooksignalen slecht gelezen, sorry hiervoor ! Heb je het over onze klassieke communicatiekanalen? Het zal inderdaad na 15/06 aangepast worden.

Op technisch gebied wordt het ook automatisch aangepast, je hebt altijd de keuze om deze optie te verwijderen als je dat wilt.

DirkTas67
Aspirant verkenner

@Totem 

 

Je zegt dat je altijd de optie hebt om internet boost te verwijderen, waar kan ik dat doen, ik probeer al 2 maand om via de 5000 dit geregeld te krijgen maar dit lukt blijkbaar niet!

 

Mvg.

 

0 pluimen
Jos1964
Gewaardeerd verkenner

Ik heb alles geregeld via Orange Facebook messenger, gaat veel sneller dan via de 5000. Bij mij is de boost ondertussen ook in orde en ben er heel tevreden van voor het moment, haal dik 300 download en 39 upload via wifi , ben nu kabels aan het leggen ,dan zal het nog stuk omhoog gaan..

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@DirkTas67  schreef:

@Totem 

 

Je zegt dat je altijd de optie hebt om internet boost te verwijderen, waar kan ik dat doen, ik probeer al 2 maand om via de 5000 dit geregeld te krijgen maar dit lukt blijkbaar niet!

 

Mvg.

 


Ugh @DirkTas67,

Dat kan inderdaad via de klantendienst, je vindt hier andere manieren om hen te contacteren als het via 5000 niet werkt :s

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen