annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik ga toch nog eens 5000 proberen te bellen. Daar moet toch iemand zitten die mij kan en wil helpen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik vind dat zacht uitgedrukt die jou wil en kan helpen. Er moet iemand zitten die jou nu moet helpen. Dat is klantenservice en niet we maken een case en kijken het na , nee nu direct een oplossing. Ik kan daar wel kwaad om worden ik ben beschaamd in  hun plaats enkel omdat ik dat jaren gedaan heb. En nog beschamender dat er geen oplossing komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

niks, geen reactie @patrick2 

Ik geef het op!!! Heb gewoon veel tijd verloren vanavond, daar kon ik andere dingen mee doen

Ga mijn conclusies trekken

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dit is echt wel onbegrijpelijk @Anonymous  gewoon beschamend.

@Totem  kun je toch eens zien dat je iets kan doen langs deze weg? Begrijp dat bepaalde dingen tijd nodig hebben maar deze jongen heeft al een paar keer melding gedaan en er wordt niks gedaan. Is toch niet de bedoeling lijkt mij dat het zo lang duurt. Dit had al in orde moeten zijn . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het lukt niet bij Orange om een simpele boost te activeren. Gisteren werd mij gezegd dat het binnen paar uur in orde zou zijn. Vanmorgen stel ik vast dat het nog niet in orde is. Ik bel terug naar 5000, leg geduldig mijn vraag uit, na 6 minuten werd de verbinding verbroken. Na een half uur bel ik terug, verbinden ze mij door naar de juiste dienst. Na enkele minuten weer verbinding verbroken.  Voor mij hoeft het dus niet meer, heb geen tijd om Orange achterna te hollen om iets simpel te activeren. 

Leden met de meeste pluimen