annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

*Gelezen*, denk dat je gelijk zult hebben. Ik ga deze week nog wat afwachten. Moest ik zaterdag niets zien, dan bel ik terug naar Orange.

Tot slot hierover nog: Mijn punt is gewoon dat ze eerlijk moeten zijn tegen de klant. Als ze gisteren hadden gezegd tegen mij, dat het wat langer kan duren... had ik daar helemaal geen probleem mee.  We zullen wel zien.

patrick2
Wijze
Wijze

Daar ben ik het mee eens @Anonymous . je kan gerust zeggen dat het tijd nodig heeft. Wie daar geen geduld voor heeft ja heeft pech maar een uitleg kan je doen. Het is geen staatsgeheim wat men op dat moment verteld dus kan een klant , in dit geval jij dus , gerust wachten en dan is dat vanzelf in orde. Maar dan weet je ook waarom het niet direct actief is. Terug komend op die King en Kong ik zei dat ook dat de activering langer dan normaal kon duren. En dat omdat er massa's aanvragen zijn. Dus heb geduld en uw activering komt in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gillesdm
Gewaardeerd verkenner

Ze hebben mij gezegt dat het ergens bij Telenet zou liggen, want alle Orange klanten die op het het voo netwerk zitten hebben hun boost al, alleen de orange klanten die op het netwerk van Telenet zitten hebben vertraging...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Die kans is mogelijk @Gillesdm  maar dan vraag ik mij technisch gezien af waar ligt het bij Telenet ? Als je iets activeert op de lijn wat Telenet betreft wat zou het dan zijn dat er een vertraging op zit ? Niks lijkt mij technisch gezien. Want er wordt gewoon meer snelheid op de lijn gezet en dat kan jij als eindgebruiker ontvangen. Ik denk enkel dat er een enorme aanvraag is waardoor die niet allemaal tegelijk kunnen worden geactiveerd en die klanten die al een boost hadden en een boost willen moeten wachten. Dus als je iedereen direct voorziet van die boost heb je een overbelasting op je lijn en dan is die lijn binnen de paar minuten down. En omdat er waarschijnlijk niet gedacht is dat de vraag groter zou zijn als ze zelf dachten ja dan heb je tijd nodig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik vind het ook zeer spijtig echt waar. Wat ik vooral spijtig vind is dat er iets beloofd is te doen maar dat de belofte niet waar gemaakt wordt. Er kan altijd iets verkeerd gaan dat ontken ik niet want het is en blijft techniek of het is en blijft een mens want wij maken ook fouten. Enkel waar ik mij in frustreer is de klantendienst. Ik en jij en iedereen leest hier alles en er komt vaak aan bod dat de klantendienst niks gedaan heeft of heeft kunnen doen. Maar moest ik daar zitten op die klantendienst dan ben ik zeker dat ik het wel doe. Maar ja is het ervaring , is het de wil , is het de juiste trainingen of aan aanpak , ik weet het niet. Mijn wil is er hier om iedereen te helpen en jammer dat ik geen Orange medewerker ben met toegang in de systemen anders waren er al veel geholpen op afstand misschien. Ik doe 'mijn job ' op de Tribe graag dat meen ik serieus en iedereen wordt ook graag geholpen met een oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen